bebitooo Kızlar oğlum 22 günlük ama emzik tutmuyor uğraşıyorum biraz tutuyor sonra atıyor ve kusuyor sonra napmam gerekiyor vazgeçsem mi emzik olayından yada tavsiyeniz var mı ?
Maran-21 bebitooo benim oğlumda öyleydi en son uyuturken emziği elimle ağzında tuttum atmasın diye öyle öyle alıştı şimdi uykusundan uyanıp emzik için ağlıyor emziği verince susuyor uyuyor tekrar
bebitooo Yagmur97 önereceğiniz bir emzik var mı ? Philips avent markasını aldım ben başka marka mı denemem gerekiyor
BabyBerry Benimkinde yaptı her gün verdim bir gün kendi tuttu heralde 2 haftalıktı. Avent ultra softu tuttu. İlk sadece bunu tuttu sonra alışınca diğer aldığımız daha önce tükürüğü emziklerinde tuttu.
bebitooo egeninanns evet tutmadığı zaman bir daha hiç tutmuyormuş bende o yüzden 1 ayı olmadan alışsın istiyorum
YoncaGulce bebitooo 20 günlükken başladım 1 günde alıştı parmağımla pat pat vurdum resimli kısmına öyle emdi deneyin sizde bu şekilde alabilir bu arada Philips Avent %98 tutma garantiliyi kullanıyorum
bebitooo YoncaGulce aynı emzik benim aldığımda 1 2 defa tutu dediğiniz gibi yaptım ama genelde tutmuyor çok uğraşınca da kusuyor
Sifremiunuttumm bebitooo emzik vermek zorunda değilsiniz her çocuk tutacak diye bir şey yok ben teklif dahi etmedim bugün 5 aylık
Tu_Na bebitooo vazgeçme benimde oyleydi bir aylık aşı zamanı tuttu avent al başta tutup birakiyorsa emzik iyi değildir aventi tutar kesin
YoncaGulce Nurusss evet genelde emdikten sonra uyuturken ya da huysuzlandığında sonrasında uykuya daldığında atıyor memeyi