Merhaba arkadaşlar benim 5 buçuk aylık bebeğim var iki üç gündür öksürüğü var gündüzleri normal ama geceleri belirli bir saatten sonra durmadan oksuruyo çok kötü oluyo pazartesi randevusu var o zamana kadar evde yapabileceğim birşey varmı? Yardımcı olur musunuz?