Merhaba , festivale giderken yüzüme yüz simlerinden sürmüştüm ilk defa , ve eve geç gelince öyle uyudum sabah tonik ile yıkayıp peeling yapmıştım. Şimdi ise cildim kıpkırmızı ve yanmış şekilde elimi sürünce pütür pütür.. Hassas cilde sahip olup böyle reaksiyon yaşayacağımı hiç tahmin etmemiştim..
Hametan sürünce daha kötü oldu yayıldı resmen kızarıklık, sudocrem biraz hafifletiyor ama onun dışında ne yapabilirim bilmiyorum çok kötü duruyor