Mommymom_ çocuğum 10 aylık bu aya kadar o da öyleydi, doğduğundna beri çok sinir krizinin eşiğine geldim tam uykusuzluğunu kabullendim, bir uyumaya başladı. İnşallah düzene girer. Ama benim düzene girmesi 10 ayımı buldı. Ve çabalarım boşa gittiği için çabalamayı uyutmaya çalışmayı bıraktım sadece gözlerini kaşıyıp bana yapıştığında artık uyutmaya başladım ve kendi kendisi düzene aoktu uykusunu 10 ay sürse de bu sonunda oldu ha gece uykuları hala saatte bir uyanarak ama olsun en azından gündüz toplam 2 saat uyuyor ya o yetiyor şükrediyorum