aly2020 Poyraz-44 süt parası değil sadece devletin verdiği doğum parasını alabiliyorsunuz . Eşim Doğum evrağıyla aile sosyale başvuru yaptı sonra ptt den ben gidip çekmiştim
Dmt-01 Poyraz-44 Doğum yaptığım zaman ben çalışmıyordum ama eşim polis oyüzden vermemişlerdi.Hatta doktorum kendisi demişti emekli sandığı olduğu için süt parası verilmiyo diye
aly2020 Dmt-01 evet ben de öyle biliyorum araştırmıştım . 657li devlet memuruyum ve emekli sandığına bağlıyım bize verilmiyor. Bu arkadaş 4/b li olabilir veya ilk doğumda 4/b lidir. 4/b liler sgk ya bağlı oluyor o zaman alabilir
aly2020 Poyraz-44 evet 4/b li olunca sgk lı oluyorsunuz ama kadrolu personel emekli sandığına bağlanınca o haklardan yararlanamıyorsunuz. Aklınız kalırsa yine de sgk yı arayıp öğrenin