Kızlar benim bebiş 11 günlük ve kayınvalidem bizde çocuğun kafasının altına minik bi yastık koyuyor doktor asla yastık kullanmayın dedi ben de bir şey diyemiyorum eşim söylüyor ama dinlemiyor yastığı kaldırıyorum bulup yine getiriyor siz yastık kullandınız mı hiç?