Aslında korunuyoruz ama b kac gündür anı şekilde midem bulanıyor ve hafif bayılma hissi geliyor gidiyor çok saniyelik asla kusma yok hani arac tutar ya insanı o şekilde. Oğlum uyuyor şimdi kalkınca test alacam eczaneden. 20.5aylik şuan deminden beri düşünüyorum hamileysem eğer kardeşi doğduğunda 29.5aylik olcak memeden bu süreçte nasıl keserim memeyi kardeşi emerken görürse nasıl olcak. Doğuma giderken nausl yalnız kalacak benden başkasıyla hiç kalmadı birlikte uyuyoruz. Ben hastamedeyken napacak. İlk doğum serzeryamndi 3gunde toparladım ama hep spor yapiyodum şimdi oğlumun peşinde gtmektej spor hak getire.. daha test yapmadan bunları sorguluyorum..