Itsdlr kızım doğduğu andan itibaren hırıltılı nefes, fışkırarak kusma, köpüklü kaka ve huzursuzluk vardı. 2 aylıkken kan ve kaka testi yaptırdık ikiside negatif çıkmıştı. Tabi bu arada şikayetlerimiz de devam ediyor. 7 aylıkken tekrardan kanda alerji testi yaptırdık. Süt, süt ürünleri ve yumurta alerjisi çıktı. IgE testinizde 1500’lerdeydi. Şu an 1,5 yaşında anne sütü aldığı için ikimizde diyet yapıyoruz. Yumurtayı biraz tolere ediyor ama yoğurt yiyince kaşıntı yapıyor