Ayseee60 Kızlar Yiğit Ali veya Ali Asaf istiyordum Yiğite karar verir gibi oldum yiğidim diye severim diye düşündüm. Sonra bu instagramda isim analizi yapan sayfalarda gördüm ğ ve ğ enerjisi kötü oluyormus hayatını etkiliyormuş i de var tabi hepsi bir arada olursa sorun olur DİE düşündüm sizce doğru mudur böyle şeyler
Acemianne2807 Ayseee60 oğlumun adı yiğit Ali öyle seyleri kafama hiç takmam anlamam da zaten ama sizin bileceginiz iş tabi😊
uykucukoalaa Ayseee60 oğlumun adı YİĞİTHAN hiç öyle şeylere takilmam valla benim için dini boyutta bir engel olmaması daha önemli 😬
AnnaKarenina_ atlassmoms son zamanlarda herkes saçma sapan fikirler atıyor ortaya yok isim enerjisi yok kaderi benzer ıvır zıvır saçmalık artık 🙄
AnnaKarenina_ Ayseee60 öyle tabiki alt tarafı isim kuranda geçen bi isim koyun manası güzel olsun yeterli.
caganinannesiyim Benim oğlumun adı da Çağan içinde ğ var tek sorun teyzelerin oğlumun ismini asla anlamamaları andbanhdjs Şahan, kağan vs diyorlar Çağan bilmiyorlar genelde ama yiğit kolay bir isim, dinimizde engel yoksa o şeyleri çok kafana takma bence.
delirmeceler Ayseee60 ben ismin ağırlığına inanırım ama böyle gğ hesabı değil aile büyüklerinin isminin koyulması onun hayatını yaşar diye söylerler ben buna inanıyorum kendi adıyla yaşasın içinize sinen neyse onu koyun
Zeliff Ayseee60 bu ara herkes Asaf koyuyor isim olarak. Bende çok beğeniyorum ama oğlum olsa koymam sanırım. Öyle kişiliğini etkileme açısından takılmıyorum pek isimlere☺️ benim kızımın yaşıtlarıda hep Asel mesela yarın okula gittiklerinde eminim sınıflarının yarısı Asel olacak🤭 o ara moda olan ismi herkes koyuyor ben bunu sevmiyorum
Ayseee60 Zeliff asil ismini beğenirdim ama gerçekten ögk olduk yanı. Asaf anlamı hoşuma gidiyor ve Ali’ye çok yakıştığı İÇİN herkeste olması rahatsız etmiyor