Öksürük ve burnu akıyo belli tıkalı ama elletmiyo aspiratörle çekiyim diyorum kıyameti koparıyo ilaç veriyorum 1 aydır düzelmedi çocuk hastaneye de götürdüm aynı ilaçlrı veriyo anlamadım gitti iburimun var bi şurup bide zaditen verdi calpol bide sizin hızlı geçirevek tavsiyeleriniz neler