Dunyamsensn2008 merhaba inşallah değilsinizdir, söyle anlatıyim vücudunda yara gibi kızarıklıklar oluşmaya basladı, yutkunamıyorum boğazlarım çok acıyor falan diyordu aslında lenf bezleri şişmiş şuanda serum ve çorba ile besleniyor, onun dısında böbrekleri sıkıntılıydı mesela 1.3 olması gereken keratinin 5.5 olmuştu, tuvalete çıkamıyordu, dişlerim sallanıyor sanki diyordu, ağız içi yaraları oluştu, gece terlemeleri vardı, ve dün annemiz fotoğraf atmış farkettik ki kolunda morarma var.. Yani şuan bütün belirtiler var terleme hep vardı yaralar son 1 buçuk 2 aydır sanırım ama diğerleri son 2 3 hafta içerisinde oldu.. Kan tahlillerinde akyuvarların çok artıığını farkedip öyle süphe kendilerini periferik yayma ile incelediler kan tahlili oldu ,kemik iliği örneği aldılar. Kemik iliği sonuçları daha geç çıkacağı için doktor kan değerlerinde bir değer söyledi o pozitif ise iliğin sonuçlarını beklemeden tedaviye baslıycağımızı söyledi .kan sonuçlarida negatif gelince sevindik fakat 10 gün sonra ilik sonuçlari geldi maalesef aml olduğunu öğrendik, henüz çok basında olduğu için kanda gözükmemis gibi bşy söylediler ama dediğim gibi vücudu belirtti vermeye de başlamıstı. Allah tüm hastalara şifa versin bizlere de inşallah, size de çok geçmis olsun umarım değildir..