Serifekmroglu1 Benim kızımda 1 ay sonra 1 yaşına girecek ama hala diş yok belirtileri çok fazla ateş ishal pişik de aynı şekilde grip vs de diş belirtisi diye biliyorum
Ezoo355 Kızım çok kötü pişik 14 aylık olacak ama ilk defa bi pişik bizi geceleri yatırmıyor sağlık ocağına götürdüm bi krem yazdı ama rahatlamıyor kızım napıcam ya zeytinyağı sudocrem herşeyi kullandım 😔😔😔
Cennetinsusu Ezoo355 Arko denediniz mi? Birde 1 büyük beden kullanmayı deneyin. Benim kızımın geçmeyen pişiği vardı. Diyorum o mu alerji yaptı bu mu? Niye geçmiyor felan. Daha yeni ek gıda deneme zamanlarımdı. Sonra bir büyük bedene geçince düzeldi meğerse bez küçükmüş.
Ezoo355 Cennetinsusu ben büyük beden kullanıyorum zaten uzun zamandır o yöntemdeyim ama Arko kremi denemedim daha önce de duymuştum siz memnun kalmış mıydınız
Cennetinsusu Ezoo355 Ben kullanmadım yani pek ihtiyacım olmadı diyeyim ama ablam kullandı. Çok iyi geldiğini söylemişti.