9 günlük anneyim. Bebeğim yoğun bakımda şuanlık tek sıkıntımız kilo alması. Kilo alırsa taburcu olacak.Süt sağarken sağ taraf daha fazla geliyor. Sol taraf daha az. Sağdan 50 cc geliyorsa soldan 10 cc anca geliyor bu normal mi? Böyle yaşayıpta sonradan sütü artan var mı?