Merhaba bebeğim 11,5 aylık ilk doğduğunda da fön süpürge hapşırma öksürük sesinden çok korkuyordu büyüyünce geçer diye düşündüm ama 1 yaşına gireceğiz hala en ufak bir ses duyduğunda çok kötü ağlıyor. Mesela kızkardeşimde kronik öksürük var sırf yeğenini görmek için başka şehirden geliyor bebeğim kıyamet koparıyor teyzesiyle aynı ortamda kesinlikle durmuyor. Siz böyle bir şey yaşadınız mı geçti mi