lutfenoturcocugum Merhaba anneler , diş dönemini rahat atlatmak için hangi ürünü kullandınız ,memnun olduğunuz ya da beğenmediğiniz yönleri paylaşır mısınız?
uykucukoalaa lutfenoturcocugum osaniti bilmiyorum ama duymuştum ben denemedim. Tetagil bizde ise yaramadı elimde 25 tane kaldı boşa duruyo 😬
lutfenoturcocugum uykucukoalaa Tetagil kullanıyorum ,geçici bir sakinlik oluyor çocuğumda .Belki Osanit daha uzun vadeli rahatlama sağlıyordur diye şeettim,umut işte🥲
lutfenoturcocugum Ozge_5555 Direkt ağzına dökerek mi kullanıyorsunuz ,fırça ile damaklarına sürerek mi ,ben de kullanıyorum Tetagil anlık bir rahatlama gözlemliyorum.
uykucukoalaa lutfenoturcocugum doktorumun tavsiyesiyle dentinox kullanıyorum çok çok zorda kalınca dis jeli çok daha etkili azı ve köpek dişlerinde özellikle kullandım çünkü çok zor çıkan dişler
lutfenoturcocugum @delirmeceler uykucukoalaa Şimdi Trendyol’a baktım ,duymamıştım bu ürünü ,fırçadan mı bahsediyorsunuz acaba ?
delirmeceler lutfenoturcocugum diş jelinden bahsediyorum şuan son 4 azıları çıkartıyorlar 24 aylık ikizlerim şükür ilk 4 diş dışında hep bunu kullandık biz faydasını gördük
lutfenoturcocugum uykucukoalaa Çok çok teşekkür ederim ,zahmet edip görseli de paylaşmışsınız🌹Bakacağım ,çok sağ olun tekrar .