Kızlar 6 aylık bir bebeğim var ilk kez geçen ay regl oldum spiral taktırcaktım ama kısmet olamadı eşim korunuyordu bu ay regl geçikti gittim kan verdim beta hcg 52 çıktı 1 hafta sonra doktora gittim 1500 e yükseltmiş doktor çoğul gebelik olabilir dedi dünya başıma yıkıldı sezeryann doğum yaptım 😔😔 çok korkuyorum rahim kalınlığım da iyiymiş 17 demişti sanıırım ama kese görünmedi haftaya tekrar gidecem başına böyle bişey gelen var mı 😔😔