Acemimommm oğlum iki aylıkken,ıkındığını ama zorlandığını anladığım zamanlarda şurubun şırıngasıyla 2,5 ml veriyordum. Doktor da onaylamıştı. Hayatımızı kurtardı bu Şurup bizim.6. Aydayız, baya oturdu gaz işi ama hala zorlanırsa veriyorum.
Akşam 17.00 - 18.00 kolik gaz saati olurmuş, o saate yakın verirseniz varsa çılgın ağlamalarını biraz rahatlatır.