Merhaba kızlar. İğneyle korunuyordum bu ay iğneyi elimde olmadan vurduramadım. Neyse adetim 5 gün geçti acaba iğne vurmayınca adet düzensizliği mi oldu bırakır bırakmaz hemen hamile kalınır mı eltim de iğneyle korunuyordu ama o çocuk istediğinde Bıraktı ve sekiz ay sonra hamile kaldı bende hemen kalınmaz diye düşünmüştüm ama adetim gecikince tedirgin oldum bu arada iğnesiz kendi yöntemlerimizle de korunduk bu ay. Bebeğim daha 10 aylık başına böyle birşey gelen var mı 🫣