Ben doğumu çukurambar koru da yaptım. Kadın doğumda doktorum çok iyiydi memnundum o yüzden çocukta da ordan devam edeyim dedim fakat korunun pediatrisi inanılmaz kalabalık oluyordu. Bebek ile sıra bekliyorduk devlet hastanesi gibi. Çocuk doktorlarının pek çocuğuna gittik orda en beğendiğim burçin dur vardı hala ordaysa bir tek onu önerebilirim.