Zeynur6 Kızlar beni sağlık ocağından aradılar devletin yaptığı kampanya varmış kızamık aşısı için haftayı salı gel dediler 13.30da bebegim 9aylik sizedesoyledilermi öyle bişey
ezgioyku Zeynur6 aynı durumdayız kızım 9 aylık salı günü mutlaka getir dediler. Doktorumuza sordum götür yaptır aşıyı mutlaka dedi. Salgın varmış
19052019 Zeynur6 biz yaptırdık salgın çok büyükmüş ilk defa çocuk felci bile görünmüş Türkiye de seneler sonra vallahi önlem amaçlı ben yaptırdım kuzenimden de bilgi aldım doğru salgın olduğu için 9 aya çektiler 1 yaşına kadar korusun diye dedi
Busrabedirhan Bende instagramda takip ettiğim doktordan gördüm kızamık aşısı 9.aya çekilmiş tekrardan kızamık vakası görülmüş
Busrabedirhan Aşı reddi yapan aileler yüzünden bizim bebeklerimizde tehlikede Allah koruusn tüm yavrulari
duruliyasmom Sağlık başkanlığını arayıp teyid ettirin. Arayanlara böyle bir durum söz konusu değil denilmiş.
saziye_14ocak duruliyasmom gerçekten mi ben yaptırmadım 10 ay 15 günlük bir yaşında olcak hemşiresi ısrar bile etmedi mutlaka yaptırın da demedi anlamadım valla
Gzd2010 duruliyasmom bende burdan bir çok postta okudum aradım sağlık bakanlığını alo 184 ü öyle bir bilgilendirme olmadını söylediler kendi sağlık ocağımıda aradım onlarda aynı seyi söyledi