Selamlar, ailecek grip olduk 25 günlük bebeğim 38.5 oldu doktora gittik bebekte daha başlangıç dedi babası annesinde kaldı iyileşmeye çalışıyor o daha ağır bende de var ama az burun akıntısı öksürük hapşırık şeklinde bol bol su içip emziriyorum iyileşme önerileriniz var mıdır 🙏