Ecmel01 canım Malatya da idim evim orta hasarli idi az hasara çevirdi ev sahipleri o nedenle memleketim Kayseri’ye döndüm bende. Ama 2 çocuğum var eşimin işi Malatya da burda ailem var ama çocuklarımla bn burda ailemin bir evinde yaşıyorum. Eşim 2 haftada bir geliyor, çocuklarla çok zorlanıyorum bende banyo bile 2 dk ancak giriyorum o nedenle ve oğlum anaokuluna baslicak seneye tekrar doneyim diyorm Malatya’ya , kendi işi oldugu için hastalık zamanı bile gelemiyor yanımıza ,ayyy bilmiyorum hiç İnanki ora desen zaten şehir berbat durumda burda böylesine. Allah yardimcimiz olsun en azından bir aradasiniz içini ferah tut canım.