Prenses-annesiiiii merhaba arkadaşlar aöf tıbbi sekreterliğe kayıt oldum 10 ay içinde bitirme imkanı varnş üstten ders alarak ve yaz okulundan bu şeklde mezun olmam için nasıl çalşmam lazım 15 aylık kızım var
Rmyhmza Prenses-annesiiiii aa gereken mi bnde kayıt yaptm keşke hemen bitirse k bilen varsa bizede anlatsa
Prenses-annesiiiii Heymomyy evet ikinci üniversite okuyanlar belli derslerden zaten muaf oluyor ilk kayıt yapınca ilk dönem notları yüksek tutarak ikinci dönem üstten ders alablir ve yaz okulunda kalan dersleri alarak mezun olabiliyorsunuz
fyz81 Heymomyy daha once bır mezunuyetınz varsa belırlı derslerden muaf olmus oluyorsunz ıngılızce ınklap turkce bu yuzeen ılk dönem zaten okul secıyor derslerı ıkıncı donem de 4. donemden 3 tane ders alablıyorz yanı ıkıncı donem 45 kredıye kadr cıkabılıyorz sonra yaz okulu var yaz okulundada 3. donemdekı derslerı ve 4. donemden kalan derslerı alıyorz 10 ayda bıtıyor
elif949494 Prenses-annesiiiii bende çok istiyorum yaşım 30 benimde de çevremden hep bu yaştan sonra okusan ne olacak AÖF bitirince biraz zor iş bulursun falan dediler hep hevesimi kırdılar çok istiyordum bitirmeyi acaba ders başına mı ücret veriliyor ne kadar para yatirdin
Heymomyy fyz81 evet muafım o derslerden, bu dönem de dersler seçilmiş olduğu için ve ben seçemediğim için böyle bir şey olduğunu bilmiyordum. Gelecek dönem seçebilirim o zaman, teşekkür ederim ☺️
Prenses-annesiiiii elif949494 1180 yatrdım canım etraftakilere kulağını kapat bence ne yapmak istiyorsan onu yap