Bebeğim 10 ay 24 günlük son iki haftadır her şeye ama her şeye ağlıyor uykusu geliyor uyutuyorum diye ağlıyor altını alıp üstünü değiştirmek imkansız kendini geri geri atıyor ağlıyor oyun için yere bırakıyoruz ona ağlıyor kucağa alıyoruz bir süre sonra kucak istemiyor ona ağlıyor kafayı yemek üzereyim 🫠 bir de buna üç dört gündür iştahsızlık da eklendi kahvaltı ve öğlen yemeklerinde böyle isteyerek alıyor çiğniyor çiğniyor ağzından atıyor sonra sevdiği şeylere bile öyle yapıyor çok üzülüyorum 😢