asilandalyamoms Kızlar merhaba verem aşısı olmuştuk şuan 4,5 aylık kolu bayağı şişmişti bugün patladı şimdi iltihap akıyor sağlık ocağına ya da doktora götürmeme gerek var mı ? Ve orayı temizlemem gerekiyor mu?
benimbebegim asilandalyamoms Bizimde 5 aylıkken banyodan çıkınca patladı doktoruna yazmıştım pamukla temizle korkma demişti pamukla temizledim, ondan sonra yavaş yavaş kabuk bağlamaya başladı
Mlkmsl asilandalyamoms canım hiç korkma ben daha bu sabah yaptırdım aşıyı bundan bahsettiler 4 veya 5 aya kadar iltihap toplayıp aktarılır korkma hafifçe temizle dediler
asilandalyamoms benimbebegim Mlkmsl aslında benim ikinci bebeğim ama ilkinde böyle bir şey olmamıştı yani şişmişti küçük bir nokta olmuştu böyle iltihap kapmamıştı o yüzden korktum Pamuğu suyla ıslatıyım mı yoksa kuru şekil mi
benimbebegim asilandalyamoms normal su ile ıslatıp üzerinden silebilirsin tekrarlamıyor zaten bir kere mikrobunu attı bizde
Cekiyorum_Gulumse asilandalyamoms oğluma dün verem aşısı yapıldı. Hemsire anlattı bana da şişmesi iltihap olması akması çok normal onların olmasını bekliyoruz dedi. Kızımda hiç olmadı bunlar. İzi bile yok. Tutmadı mı dedim bilemeyiz ama tutmamış olabilirtutmus da olabilir dedi. Tekrarida yokmuş öyle kalacakmış cocuk doktoruna sorucam bunu