Kizlar bi yakinim konya meram da askerlik yapiyor
Telefon aksamlari normalde serbestti biz bibtartisma yasadik telefonu artik hep kapali caliyor.askeriyeyi arasam kendisine ulasmak icin komutanlari birsey der mi acaba asker ailedi olupta askeriyeden iletisime gecen var mi.bi de post acmisken engellemis olsa mesgule duser degil mi kapali calmaz