Bebeğimin sarılığını ölçtürdüm az önce ve 1 buçuk aylık olmasına rağmen 13,8 çıktı. İlk ölçtürdüğümde 3 günlüktü 13,9 çıkmıştı. Daha sonra 15 günlükken ölçtürmüştüm 8 çıkmıştı. Aynı durumu yaşayan var mı ve düşürmek için ne yapabilirim. Sık sık emiyor zaten doktor sorun beslenmede değil altında başka bi sebep olabilir araştırmanız lazım dedi. Aynı durumu yaşayıp kendi kendine düzelen var mı?