merkursavascisi_06 13 aylık kızım boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik ibufort falan içiriyorum sürekli uyumak istiyo kafasını kaldıramıyor uyku saati olmasa da yatırıyorum mecbur. Bu normal demi
1gulceninannesi merkursavascisi_06 olsun hastalık dönemleri diğer rutinlere benzemez vücudunun ihtiyacı vardır uyusun annesi ☺️
papatya09_ Aynı durumdayız boğazlar bizimde 3 den beri ayaktayız uyumuyo çocuk ateş varmı burun akıntısı
merkursavascisi_06 papatya09_ ateş dün daha çabuk çıkıyodu da bugün bi tık daha iyi şükür 6 saatte bir ibufort veriyorum ateş için. Burun akıntısı falan da çok kıyamam
Bebisss03 Tabi ki normal biz bile hasta olduğumuzda hep yatıp uyumak istiyoruz onlar çok küçük geçmiş olsun 🌸
merkursavascisi_06 Bebisss03 ya alışkın değiliz böyle hareketsiz olmasına çok üzülüyorum korktum acaba ilaç yan etki mi yaptı diye
papatya09_ merkursavascisi_06 aynı bizim de dün gece ateş olmaya başladı ilk kızımda vardı o iyi oldu derken biz olduk
Bebisss03 merkursavascisi_06 benim kızım da 2 dk yerinde durmaz geçen hafta çok hastalandı ateşi çıktı boğazı koparmıştı sadece yatıyordu uyuyordu bende şaşırmıştım doktor çok normal dedi 3-4 gün böyle olmasına
merkursavascisi_06 1gulceninannesi uyuyor 🥹 durmuyo diye darlanıyodum şimdi de durunca bi sorun oldu sandım🥺