Cmrnil65 bence çok normal 6 aylık oğlum 3 aylıkken 1 defa yüzüstü koyduğumda sırtüstü döndü geçenlerde yine yüzüstü koyduğumda sortüstü döndü başka bişey yok. Yüzüstü akyiviteyi hiç sevmiyor koyunca 15 saniye sora ya ağlıyor yada yatıyor. Geçen hafta doktora söyledim bişey olmaz bazı çocuklar sevmez dedi. Ben daha hiç sırtüstü yatırdığımda yüzüstü döndüğünü görmedim yan dönüyor ama tamamen dönmüyor. Her çocuk aynı olmuyor.