Nimneva yazdıklarınız ağlattı beni :( sizi o kadar iyi anlıyorum ki aynı durumları yaşıyorum ben de işimi bıraktım, sizin gibi parkın en sakin zamanı gitmeye çalışıyorum, kardeşlerim çocuklarıyla toplandığında ben gitmiyorum. Dışarı çıkartmaya korkuyorum, çok yıprandım hayatın zorlukları bir yandan çocuğum bir yandan çok yoruldum Allah yardımcımız olsun iyi doktor bulmam da zor bir yandan