Kızlar kızım 6 aylık oldu dün hiçbirseyi yokken öğlen uykusundan ateşli uyandı. Doğru düzgün içmiyor sütünü o kadar halsiz dermansız duruyor ki gözleri sessiz sessiz etrafı izliyor canı yanıyor belli siniliyor çünkü. Uyku uyumadı doğru düzgün uyutuyoruz bırakınca geri uyanıyor kafası vücudu çok sıcaktı ateşi biraz düştü ama napicam bilmiyorum. Sözde bende hemşireyim ama söz konusu kendi bebeğin olunca elim beynim düğümleniyor resmen