Ddmdd Bebeğim 4 gün sonra 4 aylık olacak inmedi hala bir testis kasiginda da değil tam pipinin başlangıç noktasının orda inermi sadece inenler yazabilirmi çok.üzülüyorum 10 gün sonra randevum var çocuk doktoruna soracağım
gamzemsi Ddmdd benim çok şişti bebeğimin sünneti 4.aydan sonra yaptırın iyi bi uzmanda dediler. 5. Aydan sonra ürolog buldum götürdük sıkıntı yoktu. Bi doktora daha gittik emin olunca o hafta sünnet oldu. Umarım sizinde iner geçmiş olsun