EzgiAli [bilinmeyen] hayir tabiki benim bebegiminde hiriltisi vardi ve salyalari akiyordu doktor dis cikarma surecine girdigini salyalarininda bogazina aktigini soyledi oksurukle attigini ve salyalarinda bogazda hirilti yaptigini soyledi cigerlerinede baktirdim cok sukur ter temiz sizinde salyalari akiyorsa dis cikarma sürecine girmis olabilir
Zeynepeymen EzgiAli benım bebegımdede gecmeyn bı hırıltısı var cıgerlerı fln temz ama gecmedı salyasıda cok akıyor ama bı hafta sonra 3 aylık olack erken deglmi☹️
EzgiAli Sabriyeillke 4 ay 1 haftalik hiriltisi cok surmedi 1 hafta falan surdu suanda hirilti yok ama salyalar cok fena 😊
Sabriyeillke EzgiAli biz daha 2ay 15gunluyuz salyalari akiyo elleri surekli agizinsda da o yuzden sordum
EzgiAli Sabriyeillke ben gecen ay kontrole goturdugumde soylemisti doktor 1-2 ayi bulur dedi dis cikarma sureci
Mertenesinannesi Sabriyeillke biz de 2 aylik olduk dun doktora kontrole gittik salyalari akıyor dedim dişlerine bakti damaklari şişmeye baslamis 2 aya baslar dis çıkarmaya dedi
Sabriyeillke Mertenesinannesi ben sormadim doktora aklimdan gecen damaklarinin duzlesmesi dis belitisiydi cok tesekur ederim
EzgiAli Zeynepeymen bizimde 3 aylikken baslamisti 1-2 ayi bulurmus zaten cikarmasi isterseniz genede doktora gosterin