MeliSelim biz de 3. Kez topuk kanı verdik sağlık ocağında 2.sinde değerleri yüksek çıktığı için doktorum gebelikte tiroit ilacı kullandığım için olduğunu 3.nun normal olacağını söyledi çok şükür öyle de oldu normal sonuçlarımız sizde eğer ilaç kullanıyorsanız ondan olabilir. Sağlıkla buyursunlar inşallah 🌼