Japonix_X anonim27 hastaneden verilen doğum raporunu çalıştığın yere veriyorsun yada muhasebeciye , onlar işliyor
queenmom_ anonim27 ödediğiniz doğum ücretinin iadesini alamıyorsunuz imzaladığınız evraklarda yazıyor zaten doğumdan sonra uzun yatış olduysa ve maddelerde ücrete dahil olduğu yazıyorsa haksız yere talep edilen parayı alabiliyorsunuz