Kızlar 22 günlük lohusayim ama kanamam biraz garip mi 10 gün normal kanama geldi sonra kesildi 3 4 gün sonra afedersiniz kabızlık sorunu yaşadım azıcık zirlandim kanama tekrar başladı 4 5 gün devam etti şimdi iki gündür yine gelmiyordu yine başladı sezeryanla doğum yaptım bu şekilde kesilip kesilip terkar kanama başlaması normalmi acaba