Ben artık bıktım arkadaşlar. Hadi hadi demekten aç ağzını demekten, ödül vaad ederek zorla yedirmekten bıktım. Okula beslenme koyuyorum yerini bile değiştirmiyor koyduğum gibi dönüyor eve. Evde de ağzına tıkıyorum resmen. Bebekken böyle değildi, eline verip tek başına yemeye alıştırdım öyle büyüdü ama artık yemiyor istemiyor ben doyuruyorum ağzına bebek gibi. Kilosu da alt sınırına yakın kendi haline bıraksam olmayacak. Siz neler yapıyorsunuz yemeyen çocuklara, nasıl iletişim kurcam, nasıl yemeyi sevdirmek ben buna