Günaydın kızlar. 4.5 yaşında kızım var. Gerçekten yüzüne üflesem hasta oluyor. Yıldım artık sürekli boğaz enfeksiyonu oluyor. Okulda bir çocuk hasta olsun direkt benim kızım kapıyor onu. Şimdi de ishal oldu. Ateşi kusması yok çok şükür ama bayağı ishal yani. Allah aşkına yok mu şunu kullandım çok az hasta oluyor dediğiniz bir şey? Easyfishoil umca falan veriyorum bana mısın demiyor. Doğru düzgün beslenmiyor. Okulda bir lokma yemiyor koyduğum gibi geri geliyor beslenmesi. Bir tek meyve çok tüketiyor. Her meyveyi yer. Biraz vitamin alıyorsa o da meyvedendir zaten. Daha geçen hafta acildeydik ya ilaçları yeni bitti şimdi de ishal oldu. Velilerde hasta falan demeyip getiriyor okula hop benim kıza geçiyor direkt. Kan tahlili de yaptırdım. Epey düşmüş değerleri dedi doktor. Zinco falan yazıyorlar hiçbir işe yaramıyor ki