Merhaba dyson almak istiyorum v8 yada v11 cekim güçleri yada farklari nedir diğerleri baya bi pahali o yuzden bu ikisi arasinda sececegim v11 djital oldugu icin bi tik daha icime siniyor ama islevleri nasil merak ettim cekim gucleri birbirinden cokmu farklı mesela v8 dahami az ceker 11 e göre kullananlar yardimci olabilirmi acaba