Minnakkk Olabilir, o konuda pek bir bilgim yok. Ben nerdeyse 16-17 senedir bu rahatsızlıkla uğraşıyorum. Artık ilaç kullanmayı da bıraktım. Benimkiler basit kist olarak geçiyor, doğumda atarsın demişti doktorum 😅 O da olmadı. En son hayıt tentürü kullandım. Sonra hamile kaldım zaten. İlaca rağmen adet olmadiysaniz çikolata olabilir diye düşünüyorum ama umarım değildir. Bitkisel kürler deneyebilirsiniz. Çok geçmiş olsun. 🌷