Haribo42 bende herkes çok iyiydi Türkiye’den çekildi çok üzüldük dediler. Trendyolda gördüm sipariş verdim. Kullanıyorum fakat bitsin diye dört gözle bekliyorum. Çok kalın geldi bana haşır haşır ve rahat değil gibi geldi bana ben beğenmedim. Sanki kalitesini değiştirmiş.