Roselife1 kesinlikle 3 yaş ideal değil o hatayı yapmayın 🙏🏻benim tam 3 yıl ve inanılmaz zor sebebi o yaştan sonra çocuklar daha çok ilgi oyun, gezmek ve daha fazlasını istiyorlar yani herşeyin farkına varıyorlar o güzel yılları kardeş doğurup kıskançlığa çevirmek hata bence ben o hatayı yaşadım şuan kızım 2 yaşında 3 düşünsem 4,5 yaş düşünüyorum daha çok zaman geçirmek için 🙏🏻yani kısaca 4,5 yaş derim