Barlasveannesii Bebeğim şu sıralar çok iştahsız kahvaltı yapmıyor yemekleri bir iki lokma anca yiyor siz neler yapıyorsunuz bu aralarda çok iştahlı değil ama yine bizimle beraber yemeğini yiyen bir bebekti
Barlasveannesii QueenMommm evet ya sevdiği yemeği yapıyorum ağzına sürmüyor böyle de yemeyince benim vicdanım el vermiyor