Daha önce de başlık açmıştım ama sorun devam ettiği için yine açtım belki birileri görür kızım yemeği ağzında bekletiyor çiğnemiş olsa bile yutmuyor 2 ay olacak nerdeyse delirmek üzereyim şunu yaptım ve işe yaradı desin biri nolur yemek yedirmek 1 saat…