Alparslanbey_ Selda hanım naçizane tavsiyem acele etmeyin Şuan tadım ayındasınız. Bebeğinize besinleri 3 gün kuralı ile tanıtın.
Örneğin bizde buğday alerjisi çıktı irmik verdiğimde eğer başka yeni şeylerle karıştırıp verseydim neye alerjisi var anlamayacaktık.
Siz sanırım verdiniz çoğu ürünü eğer bebeğiniz yiyorsa bir alerjisi yoksa
2 öğün yapın öğlen sebze yemeği
Akşam 5-6 gibi meyve+yoğurt
Meyve+kefir tarzı ilerleyebilirsiniz.
Kahvaltıya 8 aylıkken geçin bebeğiniz çok küçük bağırsaklarını çok yormayın 🤗
İnstegramdan dr miraç ergeni takip edin orada örnek bulabilirsiniz.