Elvn94 6 ay 15 gunluk kizim burnu akiyo serum fizyolojik attirmyo aspiratorle cektrmiyo dun zorla yapayim dedim agladi aglarkn tikandi babasida bnde cok korktuknapcam smdi ben doktra gtcem ama ilac yazcak baska yapablecgm bisey var mi
Sakura-chan Elvn94 bizimkinin burnu aktı 2-3 gün sonra ateşi çıktı bir baktık dişi patlamış. Aynı grip gibi etkileri var . İnş sizinde öyledir . Doktora görünmekte fayda var
Selenay Elvn94 canım doktora neden gitmiyosun bence gitmelisin onlar daha küçücük atlatmları çok zor yinede sen bilirsin benim kızımda oldu grip ateşi falan yükselince gittik ateşi kusmaaı yoksa sorun yok ama evde idare edilebilir
Monarosa Merhaba tam o Zamanlarda benimde bebeğim oldu. Doktor önerisiyle bitkisel bir şurup ve gece yatmadan 2,3 çay kaşığı demlenmiş ıhlamur vermiştim başka ilaç vermeden geçti. Geçmiş olsun
Elvn94 Sakura-chan gorunduk canm atesi dusmezse tekrar gelin dedi burnunu temzlyn dedi ve burun spreyi cerdi
Sakura-chan Elvn94 bizede şurup verdi burnunu temizleyin ateşi 2 gün daha sürerse tekrar getirin dedi. Şükür şimdi iyi
Sakura-chan Elvn94 benimkinin ateşi 39 oldu öyle şurup verdim şuan burnu akıyo temizletmiyo . Hiç ilaç vermiyorum. Sadece diş çıkarıyo diye toz döküyorum ağzına