Dün rutin bir kontrol yapmak için kan tahlili verdik kızımın bu değeri 5,50 çıktı normalden biraz yüksek benim de moralim bozuldu dünden beri düşünüyorum doktor 1 ay sonra tekrar tahlil yaparız dedi hormonlarında sorun mu var acaba büyümesini etkiler mi uzun zamandır kilo alımı çok yavaş acaba bununla mı alakalı düşün düşün kafayı yiyorum eğer bu değer yüksek yine çıkarsa nasıl bir yol izleriz kızımın hayat kalitesinde bir sıkıntı olur mu bu durumu yaşayanlar bilgi verirseniz çok sevinirim