Lilybaby Arkadaşlar merhaba Emzirirken prednol gibi kortizon kullanan var mı acaba? Doktorlar ne öneriyor emzirmeyi sonlandırmak mı lazım yoksa zararsız mı?
mgk5455 Ben kullanıyorum dün verdi doktor bebeğim 6 günlük. Sorunuzun üzerinden cok uzun zaman geçmiş ama siz emzirirken ne yaptınız acaba merak ettim