Merhaba kızlar oğlum 50 günlük bioagaia diye bi damla var bilirsiniz içinde canlı bakteriler var açıldıktan sonra 4 hafta ömrü var 4 hafta sonra bitmese bile çöpe atmanız gerekiyor. Biz geçen hafta misafirliğe gittik onlar da aynı damlayı kullanıyormuş ve ellerinde bayram zamanından kalma bi damla varmış nasıl olduysa oraya gittiğimizde damlalar birbirine karışmış :( sanırım oğluma iki gün o damlayı verdim ve o günden beri oğlum sürekli kusuyor her emmeden sonra :( pazartesi günü hastaneye gittik o zaman bu durumu bilmiyodum kusmanın sebebini anlamaya çalıştı doktor tahliller ultrasonlar yapıldı hepsi temiz ateş vs yok doktor perşembe tekrar tahlile çağırdı hastaneden çıktık dün akşam ve eve gelince fark ettim bu damla olayını doktoru arayıp haber verdim ondan olmuş olabilir ama başka bişey de olabilir perşembe yine görüşelim dedi ama ben çok korktum yanlış damlayı verdiğim için farklı bi yan etkisi olabilir mi kalıcı bi hasara yol açabilir mi çocuğumda bu kusma ne zaman geçer başka bi yerini de etkiler mi başka bi soruna yol açar mı ilerleyen zamanlarda