Selam anneler doğumdan sonra hemşire bana bebeği nasıl emzirecegimi göstermedi bende bilmiyordum hemşirenin bana göstereceğini denedim ama bir türlü beceremedim emzirmeyi bu sürede sütü sağıp verdim ama sütüm çok az di. 20ml 30ml ve bu sütü sağmam yarım saati buluyordu. Ama inat ettim ara ara emzirmeyi demedim göğsüm yara oldu gümüş kapak lansinoh hep kullandım 20 günlükken silikonla emzirmeye başladım oda aktiflik tam sağlanamadığından galiba sütümü azalttı bebegim 2aylikken. Kendi kendine silikonu bıraktı emdi ama ben her emzirmeden sonra mama verdim oğluma (1aylikken kilo kontrolünde sadece 300 gr almıştı doktor kilo alımı hiç olmamış dedi bende bebeğime mama takviyesi yaptım sonra da hep aç kalacak korkusuyla mamayı azaltamadim psikolojik olarak hiç aç kalsın istemiyorum bir kere o oraya düştüm birdaha düşmek istemedim ) ve her gece süt sağdım emzirdim sağdım gündüz de fırsat oldukça bebegim aktif emen bir bebek değil şimdi 4aylik olduk sütüm azaldı oda emiyor ama süt gelmeyince ne yapsın öyle bakıyor bana ve az önce adet kanamam oldu az bir kaç damla üzüldüm . Bunları soru sormak için değil iç dökmek için yazdım bebeğimi emzirmeyi çok istedim dolu dolu ama yapamadım işimden ücretsiz izne ayrıldım ona bakmak için göğsümdeki bir damla sütü emzireyim diye pişman değilim oğlumu çok seviyorum mama verdiğim içinde pişman değilim mama olmasa ne yapardım oğlumu nasıl duyururum 😇 oğlumu çok seviyorum içimde hep acaba doğumdan sonra emziremedim diye mi sütüm azaldı nerde hata yaptım diye bir vicdan azabı var